2016. dec 18.

Karácsonyi kívánságlista

írta: koleo
Karácsonyi kívánságlista

Mit látnék szívesen a fa alatt?

Nálam ez egyszerű kérdés, könnyen lerendezhető a dolog, hiszen odavagyok a smink és szépségápolási termékekért, ezért nem nehéz lenyűgözni, de azért ezeken felül néhány más típusú terméknek is igazán tudnék örülni.

Nos íme, az én karácsonyi kívánságlistám (a webáruházak nevére kattintva a főoldalra, míg a termékek nevére kattintva az említett termék adatlapjára juthattok):

Mivel az elmúlt időszakban számos sminkterméket vásároltam/kaptam, illetve a The Body Shop kalendáriumom is rengeteg arcápolási-, testápolási és smink termékeket rejt, így ilyen téren nem sok kívánságom van. Összesen 2, amit párban egyelőre kizárólag a notino.hu weboldalon találtam meg...

Ez pedig nem más, mint 2 Clinique termék:
- Clinique - Moisture Surge hidratáló gél - 50 ml
- Clinique - Take the day off sminkeltávolító balzsam - 125 ml


clinique-take-the-day-off-sminklemoso-balzsam-minden-bortipusra_14.jpglalique-hommage-a-lhomme-voyageur-eau-de-toilette-ferfiaknak_13.jpg

Képek forrása: notino.hu

Természetesen Clinique termékeket vásárolhattok máshol is (szaküzletben, egyes drogériákban), de a hozzám közel eső üzletekben nem találtam meg mind a kettőt.

Nos, ezen a téren ennyi is lenne :) 
Amit még nagyon szeretnék, az 2 hajformázó termék (szintén megrendelhető online):

- MyBeautyTools.hu webáruház: Remington Silk hajvasaló széles lapokkal
- Extreme Digital webáruház:Philips automata hajgöndörítő - fekete színben

philips-hps940-00-procare-automatikus-hajgondorito_085dc64a.jpg

s9620-remington-silk-szeles-lapos-hajsimito.png

Képek forrása: edigital.hu; mybeautytools.hu

Nos, nekem most ennyi lenne a karácsonyi kívánságlista... :) 

Ti is írtatok karácsonyi kívánságlistát?

 

Szólj hozzá

kívánságlista karácsony arcápolás meglepetés arctisztítás sminkeltávolítás