2016. jún 10.

The Body Shop

írta: koleo
The Body Shop

egy örök barátság története

Akik követnek facebookon, már tudják, nagyon kedvelem a The Body Shop termékeit. Kifejezett kedvencem (ami miatt rajongó lettem) sajnos már nem kapható, ez a csokis termékcsalád volt.

Ennek ellenére azért mindig találok olyan terméket, ami felkelti az érdeklődésemet és amit érdemesnek találok kipróbálásra is. Így történt ez most is, hosszas utánaolvasás és gondolkozás után, végül leadtam on-line a rendelésemet, amit 2 munkanapon belül ki is szállítottak. Az első, ami feltűnt, hogy bár nem sok dolgot rendeltem, az összeg nem volt alacsony, mégis egy "túl egyszerű" bélelt borítékban kaptam kézhez a teljes csomagot. (Hozzáteszem, ez nem befolyásolja a termékekről alkotott véleményemet, de azért számomra fontos a külsőség is :) )

Szóval a következő termékeket rendeltem (a termékek nevére kattintva a webáruházban meg is tekinthetitek a részleteket és tájékozódhattok az árakról/kedvezményekről is):

tbs.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. E-Vitaminos arckrém: sok bloggertől hallottam jókat róla, így gondoltam kipróbálom én is, kíváncsi vagyok/voltam, nálam hogyan működik. Ezt már használtam is néhányszor, eddig teljes a lelkesedésem, de végső véleményt mindenképpen csak hosszabb távú használat mellett mondanék. (5.590 Ft)
  2. Mandulás kézkrém: nem használtam még kézkrémet a márkától, de érdeklődéssel várom, remélem, jó barátok leszünk :) (3.890 Ft)
  3. Fém kézkrémprés: nos megkönnyítve ennek a fém tubusos krémnek a mindennapos kezelését, gondoltam hasznomra lesz ez a kis segédeszköz
  4. Argán olajos testradír: ezidáig csak a testvajakat próbáltam, így merész vállalkozásként, gondoltam megpróbálkozom a testradírral is, hátha...
  5. Minta termék az új kollekcióból: az illata nem rossz, de nem ragadott magával...nos, nekem a csokis az abszolút kedvenc :)

Remélem, mindegyik termék beváltja a hozzá fűzött reményeimet, természetesen blog update-el hamarosan jelentkezem, amint bővebben tudok nyilatkozni róluk, hosszabb használat után.

Ti használtok The Bodyy Shop termékeket? Ha igen, melyik a kedvenc? Szívesen kipróbálnátok?

Szólj hozzá

kedvencek imádom arcbőr szerzemények The Body Shop