2016. máj 20.

Yves Rocher - második menet

írta: koleo
Yves Rocher - második menet

Ragyogó fiatalság alapozó

Ahogy azt egy korábbi posztban említettem, nem olyan régen történt, hogy először léptem át egy Yves Rocher üzlet küszöbét.
Nos, a termékek igencsak felkeltették az érdeklődésemet, így a Glamour-napok alkalmával, a törzsvásárlói programba történő regisztráció során kapott kuponnal vásároltam egy alapozót, melyhez így 40% kedvezménnyel jutottam hozzá.

Kép forrásahttp://www.yves-rocher.hu/ragyogo_fiatalsag_alapozo

Az első, ami feltűnt, hogy egy viszonylag minimalista design kíséretében, igazán letisztult formában megjelenő termékről van szó, az arany színű adagolófejjel mégis kicsit exkluzív hatást kelt.
Hosszabb ideje használom, rendszeresen a terméket, így reális képet kaphattam a minőségéről és tulajdonságairól.

Amit el tudok róla mondani, hogy állagát tekintve inkább vizes,folyós, elsőre úgy tűnhet, könnyű eldolgozni, de valahogy az ecseteimmel nehézkesen sikerül a tökéletes elsimítás. Sminkszivaccsal viszont kiválóan működik.
Mivel ragyogó típusú alapozó, ezért a bőrre történő felvitel után szép fényt ad az arcnak, egészséges ragyogást biztosít. Hidratál, így akár száraz, vízhiányos bőrűek számára is kiváló választás.

Fedését tekintve közepesnek mondanám, nagyjából egy CC krém fedésével ér fel (hidratál, de a nagyobb bőrhibákat már nem rejti el), tartósságát nézve viszont inkább rövid távra ajánlom, hamar kopik, púderrel fixálva ezen javíthatunk.

Amiért viszont a kedvenceim közé tartozik: az árnyalat tökéletes! Számomra is hihetetlen, de az én hófehér bőrömhöz a legvilágosabb árnyalat tökéletesen illeszkedik, szóval a világos bőrűek is könnyedén megtalálhatják a legmegfelelőbb színt.

Akár on-line is rendelhető a linkre kattinva: Yves Rocher - ragyogó fiatalság alapozó , de érdemes betérni az üzletbe és kipróbálni.

Ti próbáltátok már a márka termékeit? Mi a véleményetek?

Szólj hozzá

alapozó kedvencek Yves Rocher alapozó kiválasztása