2016. ápr 12.

Először, de nem utoljára

írta: koleo
Először, de nem utoljára

első benyomások - Yves Rocher

Bármilyen hihetetlen, a Glamour-napok alkalmával tértem be először Yves Rocher üzletbe és ennek az első találkozásnak élményeit szeretném most megosztani veletek.
Már elég sokszor elsétáltam az üzlet mellett és szimpatikus is volt, a maga rendezettségével és eddig kifejezetten pozitív dolgokat hallottam a termékekről, de valami miatt mégsem tértem be vásárlóként. Glamour-napok közeledtével felfedeztem a kedvezményre jogosító kupont, ami tulajdonképpen megadta a kezdő lökést a közös ismeretséghez vezető úton.

Ami elsőre felkeltette a figyelmemet, hogy vegan termékekről van szó, minden természetes alapanyagokból készül. Már csak ezért is elhatároztam, hogy kipróbálok legalább egy terméket. Hosszas nézelődés és szaglászás után végül egy olívás testápoló mellett döntöttem, ami egy nagyon kedves kis csatos üvegben kapható. Elsőre megfogott a termék külseje és persze az illata. Természetes, nem harsány, kellemes, viselhető illat, amit egy testápolótól elvárnék.

A másik kellemes csalódás az eladó hölgyekkel kapcsolatosan ért, hihetetlenül segítőkészek és kedvesek voltak, a nagy forgalom ellenére mindenkinek igyekeztek segíteni, tökéletesen tisztában voltak a termékekkel. Egy akció keretében, amennyiben csatlakoztál a törzsvásárlói programhoz, ajándékkal kedveskednek. Nos, úgy voltam vele, miért is ne, hiszen nagyon magával ragadott a hely és a termékek, már akkor sejtettem, hogy visszatérő vásárló leszek.

Íme, következett az újabb meglepetés, hiszen nem is egy ajándékkal kedveskedtek. Azon túl, hogy nagyjából 4.000 Ft értékű szempillaspirált fedeztem fel a termékek között ajándékként, egy összehajtható bevásárlótáskában nyújtották át a vásárolt terméket. Továbbá ismertető prospektusokat és egyéb termékmintákat is találtam az itthoni kipakolást követően.

kiadvany1.png

Összességében nagyon pozitív véleményem van az üzletről és a megismert eladó hölgyekről, örülök, hogy megismerkedhettem a márkával. A termékekről véleményt még sajnos nem tudok mondani, egyelőre nem próbáltam őket, illetve mindenképpen egy hosszabb távú használatot követően szeretném bővebben kifejteni a meglátásaimat. Tesztelés után mindenképpen frissítem a posztot, remélem hasznos véleménnyel szolgálhatok.

Köszönöm a kedves fogadtatást és a meglepetéseket, engem elsőre meggyőztek, Yves Rocher rajongó lettem :)

Ti próbáltátok már a termékeket? Nektek mi a véleményetek?

Szólj hozzá

akció első benyomás Yves Rocher