2016. már 21.

Bánni, vagy nem bánni?

írta: koleo
Bánni, vagy nem bánni?

antikedvencek az elmúlt időszakról

Alapból nem tartom magam egy random vásárlónak, minden egyes terméknek hosszú ideig utánanézek, utánajárok, véleményeket olvasok és a többi hasonló. Nem is kell mondanom, hogy ez mennyi macerával jár :)

Persze ezek mellett is előfordul, hogy nem éppen a megfelelő termékhez nyúlok hozzá. Hangsúlyozni szeretném, hogy ezekkel a véleményekkel nem a márkát, hanem a márkának csak és kifejezetten ezt az említett termékét bírálom. Természetesen az itt megemlített sminkek gyártóitól számos más termékkel rendelkezem, amelyekkel maximálisan elégedett vagyok :)

Nos, de vágjunk is bele, jöjjenek az én kevésbé bevált termékeim:

kiadvany3.png

1. NYC - Smooth skin perfection primer:
Amit erről a termékről el tudok mondani, hogy semmi észrevehető hatását nem tapasztaltam. Nagyjából, mintha az arcomon sem lett volna, a sminket nem tartósította és személy szerint én az illatával sem vagyok maximálisan elégedett. Csillámos primer, ami azt a célt szolgálná, hogy egy normál alapozó alá kenve némi egészséges ragyogást biztosítsunk az arcnak. Csillám mindenhol volt, csak az arcomon nem. :( Nem ítéltem meg őt elsőre, további esélyt adtam neki, de valahogy nekem sehogy sem akart/akar működni...

2. Catrice - Defining blush:
A pigmentáltsága nagyon gyenge, az ecseten meglátszik ugyan némi átforgatás után, de az tuti, hogy több termék van az ecseten, mint az arcomon. Ha ujjal próbáltam felvinni, hasonló volt a helyzet. A színe szép halvány mandarin szín, ami az én arcbőrömhöz nagyon passzolna, ha látszana rajta... Amikor több rétegben megpróbálom építgetni, akkor sem kapom meg azt a színt, ami látszik, hanem barna árnylatba fordul a tónusa, mintha bronzosítót használtam volna. Sajnos ő sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, de egy valamire még kipróbálom: egy krémes pirosítóból van hasonló árnyalatom és esetleg annak fixálására talán...

3. Alverde és Essence korrektor:
Nos velük sem lettünk elválaszthatatlan társak...mindkettő beül az apróbb ráncokba és borzalmas külsőt kölcsönöznek, nagyjából, mintha 2 kg-nyit tettem volna a szem alatti területre. Az Essence állagát tekintve viszonylag könnyen eldolgozható, ezért szerintem el tudom használni korrektorként, de nem lesz az "újravevős" listám élén.
Az Alverde bár korrektorként egyáltalán nem működik nálam (túl sűrű az állaga, nehezen eldolgozható és ahogyan említettem azonnal beül a ráncokba), ellenben szemhéjalapként eszméletlen!!!! Neki az lett a sorsa, hogy a szemhéjpúdereim hű alapja lesz, amíg tart, de újravenni nem tervezem.

4. Catrice szemhéjpúderek:
Hol is kezdjem? Leginkább azzal, hogy alapból imádom a Catrice termékeket és sokat is használok belőlük (paletták, mono szemhéjpúderek, szemhéj alapozó...stb) amikkel maximálisan elégedett vagyok, na de ez a két termék....A képen látható swatchokat elnézve bizonyára azt gondolnátok, hogy miről beszélek, hiszen csodaszépek. Ez így is van, amikor próbálgattam a drogáriéban, akkor én is ezt gondoltam, de ennek ellenére mindez a szépség a sminkeléstől számított nagyjából 5 percig tart, ugyanis fakul, kopik és rettentő csúnya módon. Még alappal sem állják meg a helyüket, pedig szerettem volna szeretni őket, a színek csodálatosak, de mindenféle szemhéjalappal próbálkoztam, egyikkel sem váltak be. Rövid távon talán elhasználhatóak, de nem a kedvenceim...sajnos...

Ennyi lett volna a mostanában összegyűjtött antikedvencek sora.

Nektek van bármelyikkel saját tapasztalatotok? Nálatok beváltak? :)

 

Szólj hozzá

Catrice Essence NYC antikedvencek