2016. már 15.

Garnier micellás víz

írta: koleo
Garnier micellás víz

garnier_micellas_viz.jpg

Kedvenc bloggereim után magam is kipróbáltam a Garnier micellás vizét.
Mivel az én bőrömön néhány termék hajlamos enyhe irritációt okozni, ezért úgy döntöttem a legjobb választás a rózsaszín, vagyis az érzékeny bőrűek számára kifejlesztett változat lesz. Nem kellett csalódnom! :)
Szépen eltávolítja a sminket és a szennyeződéseket - habár a vízálló termékekkel néha meggyűlik a baja - ennek ellenére megkedveltem. Azonban önmagában nekem nem elegendő, általában egy zselé vagy hab állagú arctisztító használata szükséges mellé.
Ahogyan Nekem a leginkább bevált: arctisztítás után egy átitatott vattakoronggal törlöm meg az arcom, így nyugtat és regenerál, hidratál, illetve az esetlegesen fenn maradt apróbb sminkmaradványokat és szennyeződéseket eltávolítja. Azt vettem észre, hogy, ha csak önmagában használom, akkor elég sok smink marad még az arcomon, ami nem a legideálisabb, de összességében kombinálva arclemosóval nekem tökéletesen bevált.

Nagyobb drogériák és bevásárló központok polcain megtalálható, az ára nagyjából 1.700 Ft körül van, a termék kiszerelése 400 ml-es. Most azonban a Rossmann webáruházában akciósan, 1.274 Ft-ért juthattok hozzá. 

Nektek mi a véleményetek a termékről? Próbáltátok már? Hogy vált be?

Szólj hozzá

akció kedvencek Rossmann micellás víz Garnier