2020. ápr 08.

Egységes bőrtónus BB krémmel?

írta: koleo
Egységes bőrtónus BB krémmel?

A feltett kérdést megválaszolva: igen, lehetséges! 

Még december-január időszakban vásároltam meg a Clinique újdonságát, a Dramatically different hidratáló BB krémjét, 115 ml-es kiszerelésű változatban.
Amit érdemes róla tudni: nem kell azon gondolkozni, hogy vajon light, medium,vagy a dark változatot vedd meg, hiszen ebből nincs színválaszték, ugyanis összetevői révén minden bőrtónuson megfelelő. (Ezt ki is próbáltam, az én hófehérke hipóreklám bőrömön is megállja a helyét, de sötétebb arcbőrön is szuperül mutat).

clinique_id_bb_krem.png

A másik, ami ehhez a változathoz tartozik, hogy választható hozzá egy szérum (lehet csomagban is kapni, de külön is összepárosíthatod őket) a bőrtípusnak, vagy az elérni kívánt hatásnak megfelelően.
A fenti képen az a szett, amit végül én választottam, az áttetsző szérum bőrszín kiegyenlítést fokozza. 

De mindenki megalkothatja saját magának a kívánt kombinációt az alábbiak közül lehet válogatni:

clinique_id_bb_krem_szerumok.png

Melyik mire jó? Nos íme, a variációk:

Narancs: energizáló hatású, eltávolítja a fáradtság jeleit
Zöld: nyugtató hatású, csökkenti az arcpirosodást
Kék: csökkenti a pórusok láthatóságát, regeneráló hatású
Lila: csökkenti a ráncok megjelenését, feszessé teszi a bőrt

Mióta megvettem, az alatt a néhány hónap alatt nagyon megszerettem. Azt nem mondom, hogy minden áldott nap ezt használom, mert az igaz, hogy ugyanúgy, ahogy a többi BB krém ez sem csodaszer. A bőrt egységesíteni képes, azonban a bőrhibák eltüntetésére továbbra sem tudjátok használni, hiszen a fedése alacsony (hiszen nem is ez a feladata :) ). És voltak olyan napok, amikor kellett az az extra fedés....:)

Dramatically diffeerent családból elhasználtam már a sima hidratáló krémet szintén egy ilyen óriás kiszerelésben és mivel azt imádtam, ez volt az oka, végül úgy döntöttem, beruházok erre a kiszerelésre is.
Minden bőrtípusra bátran ajánlom, nem zsírosít, éppen megfelelő mértékben hidratál, legalábbis nekem ez a tapasztalatom vele. 

Ha BB krém vásárlására szánjátok magatokat, mindenképpen nézzetek körül a linkre kattintva a notino webáruházában, nagyon sok fajtából válogathattok és megtalálható a fent említett Clinique is és a kisebb, 50 ml-es változata is, ami szérum nélküli változat.

jegyzet_2020-04-08_105531.png

Amit még őszintén tudok ajánlani ebben a kategóriában, az a L'Oréal márkától 2 fajta BB krém.
Az egyik a Wake up & glow BB C'est magic, a másik pedig a Wake up & glow Bonjour nudista.

loreal_bb_kremek.png

Mindkettőből elhasználtam már nem egy tubussal és nagyon szerettem őket.
A C'est magic egy igazán izgalmas formula, hiszen a tubusból kinyomva egy fehér színű, folyós állagú anyagot látunk, benne apró kis gyöngyökkel. Nos, ezek a gyöngyök a bőr melegétől és az eldolgozástól feloldódnak és ezek adják a krém tulajdonképpen bőrhöz igazodó színét. Elsőre kicsit fura, de aztán inkább mókás. Nagyon jól illeszkedik a bőrszínhez, segít egységesíteni, viszont ebből már színt kell választanunk. Bár nem nagyon leszünk meglőve, hiszen ez 2-3 árnyalat, szóval gyorsan rövidre lehet zárni a választást. Azt még tudni kell a termékről, hogy illatos, így aki nem szereti az arcra való termékekben ezt a tulajdonságot, annak nem ajánlom. Elég erőteljes az illat és sokáig érezhető. Személy szerint én kedvelem, de tudom, sokan nem szeretik.

A Bonjour nudista is egy szuper a maga kategóriájában. Ezt is nagyon szerettem. Tipikus nyári hangulatot idéző, csodásan természetes hatást kölcsönöz az arcbőrnek. A notino oldalán a kamerátokat használva még a megfelelő árnyalat kiválasztásában is segítséget kaphattok.

jegyzet_2020-04-08_111243.png

Ti szeretitek a BB krémeket? Melyik a kedvencetek?

Szólj hozzá

kedvencek arcbőr BB krém Clinique LOréal notino.hu