2017. aug 30.

Gondoskodó fogtündér

írta: koleo
Gondoskodó fogtündér

Legutóbbi Lushban tett látogatásom alkalmával (számomra) több újdonságra is szert tettem, ezek közül az egyik a Tooth Fairy fogpor.

Sok jót hallottam erről és ehhez hasonló termékekről, gondoltam ideje lesz kipróbálni milyen is valójában.
Ahogy a neve is mutatja, ez egy por állagú termék, amit úgy kell használni, hogy a bevizezett fogkefét belemártjuk a porba, majd a felvett termékkel a megszokott módon megmossuk a fogainkat.

 lush_tooth_fairy.jpg

Az íze, akár a gyerekfogkrémé, nekem nagyon tetszik, imádok ezzel fogat mosni. Ami nekem feltűnt benne, hogy az eddig használt fogkrémekkel ellentétben ez már az első használatnál sokkal hatékonyabban tisztította meg a fogak felszínét. Nem tudom pontosan, hogy fehérít-e, mert megvettem fehérítés céljából a Miles of Smiles fogtablettát is (de erről egy másik posztban :) )

Szóval részemről tetszik, amit ezzel kapcsolatban tapasztalok, szerintem a kiszerelés is gazdaságos, mert nem kell sok termék és megfelelően habzik is.

Ti kipróbáltátok már ezt, vagy ehhez hasonló terméket?

Szólj hozzá

kedvencek imádom fogpor Lush