2016. jún 12.

Lush life

írta: koleo
Lush life

az első nagy bevásárlás

Ahogyan ígértem, most beszámolok Nektek az első Lush élményemről és a termékekről, amiket vásároltam.
Történt ugyanis, hogy már igen sokszor olvastam róluk és "miért is ne?" kijelentéssel gondoltam, egyszer élünk, kipróbálom. Ééééééés hihetetlen! :)

Az első, amit el szeretnék mondani, hogy a Westendben lévő üzletben a hölgyek hihetetlenül kedvesek voltak, már a belépéskor kérdezték, miben segíthetnek, ismerem-e a termékeket...stb.
Ez nekem nagyon szimpatikus volt! A következőkben pedig elmondtam, hogy mit szeretnék, és már csak azt vettem észre, hogy a termékek a kezemen is vannak kipróbálásra :) (arcmaszk, Mask of Magnaminty, illetve a Let the good times roll on). De nem ám csak 1 kis adag, konkrétan a 2 kézfejem teljesen be volt fedve a termékekkel, hogy kipróbálhassam. Közben az eladó hölgy jelezte, hogy nyugodtan nézelődjek, próbálgassam a terméket,a mikor szeretném lemosni a kezem, szóljak, segítenek.

Megszabadulva a kezemen lévő maszkmintáktól tovább folytattam felfedező utamat az üzletben, így összesen 4 termék landolt a kosárban (3-at lefotóztam, a 4. egy szappan, ez már a fürdőnkben van, ezt bemásolom a weboldalról :))

On-line is rendelhettek, a termékek nevénél link formájában megtaláljátok a részletes leírást is, valamint tovább böngészhettek az oldalon, de mindenképpen érdemes ellátogatni egy üzletbe, ha lehetőségetek adódik rá.

lush.png

  1. Let the Good Times Roll arctisztító
  2. Mask of Magnaminty arcpakolás
  3. Bubblegum ajakradír
  4. Layer cake szappan

Kép forrása: www.lush.hu

Amit a termékekről el tudok mondani: a szappan fantasztikus illatú, az egész fürdőt betölti a gyümölcsös illat.Nem szárít, nagyon sokáig megmarad a bőrön is az illata. Mask of Magnaminty arcpakolást ezidáig 3x használtam és azt kell mondjam, érezhető, hogy teljesen más az arcbőröm ennek hatására. Puha, érezhetően felfrissül és tisztul a bőröm, nagyon szeretem.kepkivagas.PNG

A másik arctisztítót még nem próbáltam, de természetesen frissítem a posztot, amint erről is tudok nyilatkozni. Az ajakradír pedig maga a mennyország...mintha gyerekrágóval radíroznám az ajkaimat, az illat nagyon finom, a hatása is szuper, tényleg puhítja és radírozza az ajkakat, ez is nagyon bevált.

 

Ezekről a termékekről eddig csupa jót tudok mondani. Végül, de nem utolsó sorban meg kell említenem, hogy 100%-ban természetes anyagokból készülnek, friss termékekről van szó, illetve, ami talán a legfontosabb, a cég harcot folytat az állatkísérletek ellen.

Csak ajánlani tudom és azt hiszem Lush mániás lettem :)

Szólj hozzá

kedvencek első benyomás imádom szerzemények Lush Westend 100% vegan