2017. már 10.

Testpermet? Victoria's Secret!

írta: koleo
Testpermet? Victoria's Secret!

Korábban már ugyan használtam testpermeteket, de nálam valahogy egyiknél sem volt az az érzésem, hogy "na igen, ezt újra és újra meg kell vennem".

A hozzám legközelebb eső Müller Drogériában kapható elég széles választékban a Victoria's Secret termékei közül testpermet és parfüm is.
Mivel végösszegi kuponom is volt pár darab, akciós is volt a termék éppen, meg persze amúgy már régóta nézegettem, így rögtön le is csaptam egyre még januárban. Sokáig válogattam, hogy melyik illat lenne számomra a legmegfelelőbb, végül pedig a kókuszos mellett szavaztam.

kepkivagas_vs.JPG

Nem is bántam meg, mert nagyon tetszik, amit ezzel a termékkel kapcsolatban tapasztalok. Elég hosszú ideje használom ahhoz, hogy véleményt alkothassak róla. Könnyed illat, mégis egész nap érezhető (amit eddig csak parfümök esetében tapasztaltam). Sokan megjegyezték, hogy milyen kellemes az illata és én is nagyon megszerettem, gyakran nyúlok érte a polcon reggelente parfüm helyett.

Akcióban azt hiszem 3.500 Ft körül volt az ára (250 ml), de, ahogyan említettem, ebből Nekem még lejött néhány végösszegi kupon is.
Nagyon elégedett vagyok vele és azt hiszem, ha elfogy, akkor felkerül az újravásárlós listámra :)

Ti próbáltatok már testpermetet? Melyik a kedvencetek?

Szólj hozzá

kedvencek illat imádom testpermet Müller Victorias Secret coconut passion